Moderní marketing : 4. evropské vydání /

Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení. A co je zcela jedinečné: publikace je šitá na míru pro evropského čten...

Celý popis

Hlavní autor: Kotler, Philip
Další autoři: Wong, Veronica, Saunders, John, Armstrong, Gary, Langerová, Jana, Nový, Vladimír
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2007
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Příruční knihovna

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
420220035677 35677 PK 33 (neuvedeno) Dostupné 4x