Brand building = Budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh /
Publikace objasňuje, jaké zásady a principy v celém procesu budování značky je třeba dodržovat. Je určena marketingovým pracovníkům i obchodním manažerům a poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která "přitáhne" a udrží si zákazníky. Dále také studentům podnikatelských a obchodních f...
Hlavní autor: | Aaker, David A., 1938- |
---|---|
Další autoři: | Jungmann, Vilém |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Brno :
Computer Press,
2003
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Business books
Praxe manažera |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Heřmanův Městec
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
420220028904 | 28904 | 65 | (neuvedeno) | Dostupné | 17x |