Brand building = Budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh /

Publikace objasňuje, jaké zásady a principy v celém procesu budování značky je třeba dodržovat. Je určena marketingovým pracovníkům i obchodním manažerům a poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která "přitáhne" a udrží si zákazníky. Dále také studentům podnikatelských a obchodních f...

Celý popis

Hlavní autor: Aaker, David A., 1938-
Další autoři: Jungmann, Vilém
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Brno : Computer Press, 2003
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Business books
Praxe manažera
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Heřmanův Městec

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
420220028904 28904 65 (neuvedeno) Dostupné 17x