Marketing management /

Obsáhlá publikace je učebnicí marketingu pro nové tisícileté. Ukazuje studentům nové vývojové trendy v podnikání a měnící se charakter marketingových příležitostí. Toto desáté vydání shrnuje nejlepší dosavadní teorie a praktiky, doplňuje je o nové marketingové myšlenky, nástroje i techniky....

Celý popis

Hlavní autor: Kotler, Philip
Další autoři: Jurečka, Stanislav, Dolanský, Václav
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2001
Vydání: 10. rozš. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Příruční knihovna

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
242022026832 26832 PK 33 (neuvedeno) Dostupné 19x