Marketing management /
Obsáhlá publikace je učebnicí marketingu pro nové tisícileté. Ukazuje studentům nové vývojové trendy v podnikání a měnící se charakter marketingových příležitostí. Toto desáté vydání shrnuje nejlepší dosavadní teorie a praktiky, doplňuje je o nové marketingové myšlenky, nástroje i techniky....
Hlavní autor: | Kotler, Philip |
---|---|
Další autoři: | Jurečka, Stanislav, Dolanský, Václav |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2001
|
Vydání: | 10. rozš. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Příruční knihovna
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
242022026832 | 26832 | PK 33 | (neuvedeno) | Dostupné | 19x |