Dyslexie v předškolním věku? /

Autorka se snažila postihnout všechny momenty, které nás mohou upozornit na počínající poruchu učení, a radí, jak co nejlépe připravit dítě na zvládání čtení a psaní. Velmi cenné jsou různé kazuistiky, jimiž autorka dokládá, o jak závažný problém se jedná. Kniha Dyslexie v předškolním věku? je určen...

Celý popis

Hlavní autor: Zelinková, Olga, Doc. PaeDr., CSc.
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2008
Vydání: Vyd. 1.
Témata:
Konspekt: 376
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02957nam a2200301 4500
001 70847
005 20180331182724.0
008 081022s2008 xr |||||||||u||||czecze d
020 |a 978807367321 :  |c 249.00 Kč 
040 |a CRG502  |b cze 
041 0 |a cze  |h cze 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob 
080 |a 37  |2 h 
100 1 |a Zelinková, Olga,  |c Doc. PaeDr., CSc.  |4 aut  |9 21094 
245 1 0 |a Dyslexie v předškolním věku? /  |c Olga Zelinková ; ilustrace archiv autorky 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2008 
300 |a 197 s. :  |b černobílé il. ;  |c 23 cm 
504 |a Bibliografie 
520 2 |a Autorka se snažila postihnout všechny momenty, které nás mohou upozornit na počínající poruchu učení, a radí, jak co nejlépe připravit dítě na zvládání čtení a psaní. Velmi cenné jsou různé kazuistiky, jimiž autorka dokládá, o jak závažný problém se jedná. Kniha Dyslexie v předškolním věku? je určena především učitelkám mateřských škol a také rodičům malých předškoláků. Pokud se jim podaří odhalit případný problém již v samém počátku, může dítě svou poruchu kompenzovat a osvojit si strategie, které mu pomohou obstát ve škole i v životě. Nejpodstatnější částí práce je orientační diagnostika, která je zde popisována tak, aby ji mohly provádět učitelky MŠ, případně i rodiče. Z diagnostiky vyplývají možné postupy časné reedukace případné dyslexie, které si mohou osvojit rodiče i učitelé. Autorka se zabývá často probíranými otázkami (např. Je nutné učit dítě číst již v předškolním věku? Je vhodné učit ho již před vstupem do školy cizí jazyk?) a odpovídá i na další otázky učitelů i rodičů, s nimiž se ve své praxi nejčastěji setkává. 
521 |a Určeno především učitelkám MŠ a rodičům 
650 0 7 |a dyslexie  |2 czenas  |9 26505 
650 0 7 |a děti předškolního věku  |2 czenas  |9 26506 
653 |a speciální pedagogika  |a pedagogika  |a logopedie  |a dyslexie  |a psychologické aspekty  |a psychologie  |a lékařské aspekty  |a aspekty  |a děti předškolního věku  |a předškolní věk  |a specifické poruchy učení  |a poruchy pozornosti  |a poruchy chování  |a poruchy řeči  |a poruchy psaní  |a dyskalkulie  |a dysgrafie  |a dysortografie  |a dyspraxie  |a hyperlexie  |a dysmúzie  |a ADHD  |a lehká mozková dysfunkce  |a hyperaktivita  |a příčiny onemocnění  |a onemocnění  |a emocionální vývoj  |a vývoj  |a leváctví  |a sociální vývoj  |a rozvíjení schopností  |a schopnosti  |a skutečné případy  |a životní zkušenosti  |a příručky  |a učebnice doplňkové 
655 7 |a příručky  |2 czenas 
910 |a CRG502 
999 |d 70847 
993 |0 0  |1 420220033036  |4 0  |6 37_000000000000000  |7 0  |9 83710  |a 186.75  |c 33036  |d 2008-10-22  |f DOSP  |g 37  |h 249.00  |i Havlíčkův Brod Knižní veletrh  |j 76  |l DOSP  |m 1  |n 0  |p Zakoupeno u vydavatele : Portál, říjen 2008   |r 2022-07-25  |s 2020-05-27  |t 5  |w 2018-03-31  |y KN  |z SM  |v B